Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

woensdag 29 april 2015

R.ommelmarkten.


Zaterdag voor een week waren er 2 r.ommelmarkten. We stonden vroeg op en reden eerst naar de verste en mooiste en op de terug weg keken we nog even bij de andere r.ommelmarkt die bijna ten einde was. Hoe was het mogelijk voor 1 euro per stuk vond ik daar nog 2 gloed nieuwe spijkerbroeken. Ja toen ik ze op pakte begreep ik waarom, ze hadden heel wijde pijpen. Ik was er helemaal blij mee want wie een recht naadje op de naaimachine kan naaien maakt er zo een goed passende spijkerbroek van. inmiddels is 1 klaar.



Daarna kon je voor 2 euro 50 een grote tas kopen die je mocht vullen met alles wat je maar wilde.
Daar vond ik nog een mooi dienblad,

 

verschillende bodylotions en schuim voor het haar.



2 pakken suikerklontjes , ik stopte ze in 2 grote saladebakjes anders rommelen ze zo. Op deze manier wordt mijn brood nog goedkoper.


citin doekjes voor mooie schone was, meteen getest, ik had in  mijn tafellaken vlekken van tomaat die er bijna niet uit gaan, het kleed was na 1 wasbeurt helemaal schoon, ik stond versteld. Crackfree voor de strijk die ik zelden doe, 2 nieuwe onderzetters, een oventhermometer,

sleutelhanger met meetlint altijd handig, pakje koffie filters. ik stak ook nog een soort grillpan in de tas maar helaas past hij niet op mijn gasfornuis. Nog helemaal nieuw.



Joh kocht er voor 1,50 ons favoriete espressomachientje voor de vakantie. Inmiddels nr 5 denk ik.  Hij moest de koffiepads ook meenemen. De man dacht zeker dat ze erbij hoorden. Ik scheurde ze doormidden en leegde de inhoud in de koffiebus het was ongeveer een half pond. Gewoon mengen met je gebruikelijke koffie en je proeft het niet eens.

Op de 1e r.ommelmarkt lag genoeg maar niet van mijn gading. Ik kocht er een stukje heerlijke zeep voor 20 eurocent.


Binddraad voor 20 eurocent.


Een bus vim voor 25 eurocent.


En een pakje met kaarten voor 10 eurocent.


Voor 50 eurocent ook nog deze 2 borduurpakketjes.


8 opmerkingen:

debora zei

wat een hoop leuke spullen heb je weer gevonden,wat kan een mens daar fier op zijn op zn vondsten voor weinig geld,ik ben dan ook zo,maar jammer ik heb geen blog en kan ze niet tonen.leuk dienblad!leuke verzorgingsprodukten,en ook die borduurlappen van lanarte want als je die nieuw koopt betaal je nogal!ik kijk uit naar het verlengde weekend,er staan 3rommelmarkten op mn programma en zondag ga ik zelf eens staan met mn dochter,met spullen van mn (alleenstaande)schoonzusje die in november is overleden,we kunnen niet alles houden en dat worden centjes voor de dochter,maar spijtig ik hoop op wat beter weer want ze geven 60procent kans op regen uit....dus duimen dat het verandert!!

Vlierbloesem zei

Ik zie er altijd naar uit om jou vondsten te bewonderen!

Vlierbloesem zei

Ik heb dus een rommel tas van de action een blauwe met stippeltjes echt een rot ding...

Elizabeth zei

oh heerlijk weer wat je laat zien. Al die spullen. Ik kwam erachter dat op woensdag bij ons 's middags een weggeefwinkel zit in het winkelcentrum.
Wat zou jij daar ook van genieten. Misschien zit er één bij jullie in de buurt.

Jo en joh zei

Ik zal voor je duimen, hier waren net hagelstenen

Jo en joh zei

Nee dat heb je hier niet weggeefwinkels. Moet je echt voor naar de groter steden. Maar is dat voor iedereen?

ineke zei

Hier wel een kerkwinkel waar iedereen kan kopen, produkten die op de datum zijn, voor weinig...
jullie zijn echt experts in het vinden van leuke dingen! Wat een goeie vondst die broeken voor 1 euro!

Willy Kooiman zei

Wat is dat toch altijd leuk om te zien hoe goed jullie die spulletjes kunnen vinden. Goed geslaagd dus weer.