Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 20 april 2015

Veilingwinkel.


 Eten heb je altijd nodig en middelen om schoon te maken precies zo. Dus nam ik deze mee, 1 voor de vakantie en de andere geleegd in de grote pepermolen. De andere zou ik misschien de restjes van de nootmuskaat bolletjes in kunnen malen. ik ga het zeker proberen.


Koffie lag er ook weer 5 grote pakken van 750 gram voor 10 euro. Meteen 1 in de koffiebus gedaan. De smaak was goed maar wel pittig.




Joh kocht er 2 kratjes H.ertog Jan bier voor 5 euro per stuk en geen statiegeld dus eigenlijk kosten ze dan 1 euro 10 want je levert het krat gewoon weer in bij de winkel en ontvangt 3,90 retour.

Een fles advocaat 2 euro waarmee ik voor de pasen een advocaat taart heb gemaakt.



Altijd handig voor mijn schoonmaakgeval van de t.huiszorg (de stok met aanhang eerder al eens gekocht op een rommelmarkt) deze grote pad, je kan hem goed om de randen vouwen zodat de plinten niet beschadigen. nieuw zijn ze iets van 12 euro nu 1 euro.




Verder nog 3 flakons schoonmaakmiddel 1 euro.







Verder vond ik transferpapier, ik dacht eerst maar even vragen wat het kost want het is nogal duur. 1 euro zei de man, hij wist niet wat het was. Op internet zie ik hetzelfde papier voor 20 euro. Er zitten 20 vel in. Eerder had ik al eens een vel gekocht op de r.ommelmarkt maar tot heden nog niet gebruikt. Nu durf ik het wel aan om wat te oefenen.



Joh kocht nog stoepkrijt voor de kleinkinderen prijs onbekend. Een week later werd alle speelgoed en kantoor meubilair op gehaald dat gaat allemaal naar Afrika.

Intussen zijn we al weer wat r.ommelmarkten af geweest daarover later.

P.S. Is jullie blog ook zo moeizaam met inladen van foto's?.

6 opmerkingen:

debora zei

waaat heb jij weer leuke dingen geschoord!!!!stikjaloers dat ik niet in de buurt woon!er zit weer 1belgisch product in ,dat schoonmaakprodukt van merk Aro,dit vinden we hier als huisprodukt van Makro.
ik deed dit weekend ook weer (zaterdag en zondag)mijn eerste buitenrommelmarkten,zalig,ik vond er weer heel leuke spullen(jammer dat ik geen blog heb om te laten zien)wat ik voornamelijk zoek zijn decoratiespullen om mn huis in te richten,want dit doe ik heel graag.ik vond er ook 2oude mooie boeken van in de jaren 1800,die ik eens ga laten schatten

Jo en joh zei

Debora, het zijn allemaal dingen van bedrijven die failliet zijn gegaan, die halen ze overal vandaan. Het gaat naar veilingen overal in Nederland en dit zijn dan de produkten die over blijven en niet verkocht zijn op die veilingen. Fijn dat jij ook leuke dingen heb gevonden. Altijd spannend vind je niet?

Rita zei

ben langs geweest Jo :) mooi wat je allemaal kon kopen die schonmaakpad schilt nogal van prijs normaal 12 en nu voor 1 euro ,je had geluk :) geniet van je aankopen groetjes Rita

Pippa's Hus zei

Je hebt weer goede zaken gedaan! Wat een koopjes, vooral het bier zonder statiegeld, dat is wel vreemd eigenlijk? XX Esther

Jo en joh zei

Esther, dat komt om dat ze over de datum zijn.

Vlierbloesem zei

Nou je had een buitenkansje leuk en makkelijk spul!