Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 5 mei 2015

Veilingwinkel



2 keer zijn we er ondertussen al weer geweest en 1 van de mannen weet precies waarvoor ik kom. Hij kwam uit zijn kantoortje en zei tegen de andere man hier staat ook nog een doos vol.
Hij kwam me achterna om het te zeggen. Oke zet er maar bij zei ik. Ik had al het een en ander bij elkaar gescharrelt en samen was het 5 euro.
wat had ik voor die prijs? 3 dozen corn flakes normale prijs 2,19, de prijs die erop staat is van het winkeltje in het centrum waar ze eerst zijn geweest maar niet verkocht tot ze over de datum zijn.



een doosje met twinbars 2,99 per stuk  normaal


en een doos vol met geroosterde broodjes normaal 3,59 x 6


 een tasje waar ik mijn tablet mooi in kwijt kan


en een zak zout voor de vaatwasser.


Bij Appie Heyn kijken we tegenwoordig ook altijd even of ze wat in de aanbieding hebben en laten daar nou ook nog 2 zakjes zoutjes voor de halve prijs normaal 1 euro, en crackers van 3,99 voor 1 euro liggen en nog 2 pakjes spaghetti 1 euro waarschijnlijk omdat de verpakking er wat vies uit zag. ik gebruik ze altijd in de soep.


De spaghetti was eerst afgeprijsd naar 1,73 en toen naar 1 euro. Bij de J.umbo zijn ze van een ander merk 1,39. L.idl had ze tot voor kort ook maar ze zijn er niet meer.
De 2e keer dat we bij de veilingwinkel kwamen namen we dit mee voor 2 euro 50.

1 opmerking:

debora zei

je hebt weer goed geschoort!!
mn dochter vertelde me onlangs dat ze iets gelezen had:je kunt in nederland spullen binnendragen en daar krijg je jetons voor,met die jetons kan je dan gratis andere spullen meenemen,is superrr toch!ik vertelde haar van jou veilingshuis en wat je soms schoort,zoals die jenever voor 1euro(ben ik nog stikjaloers op!!)zotjong zegt ze:ik kocht die allemaal!!we gaan eens op vakantie moeten gaan naar hinder zegt ze,knipoog!!wat zijn wij jaloers,hier enkel kringloop en rommelmarkt.groetjes debora