Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 1 juni 2015

In de kleren..

Komen we ook wel weer voor een beetje. Ik scharrelde bij k.ringloop en op de r.ommelmarkt weer wat bij elkaar.
Voor Joh 2 spijkerbroeken. 1 voor thuis voor 1,50 en een nieuwe voor als we weg gaan voor 3,50 bij 2 verschillende k.ringloop winkels.



Voor ons beiden nog een nette broek voor 2 euro per stuk, voor Joh een gardeur en voor mij een 5 pocket model grijs beide.



Voor Joh 3 polo's voor 3 euro met opdruk en een trui voor 2,50. De opdruk verwijderd met een tornmesje é walla.




Het kleine merkje liet ik erop zitten dat zijn de letters van Joh zijn naam, echte en roepnaam.

Voor mijn vond ik nog dit lieve zomerse rokje voor 1 euro op de r.ommelmarkt.


Een driekwart broek voor 1 euro die heerlijk zit van de r.ommelmarkt en bij de k.ringloop vond ik dit mooie hemdje erbij wat precies dezelfde kleuren heeft in het motief voor 1,50.




Ik vond nog meer maar dat komt later anders wordt het zo'n lang bericht. Je ziet het wel mijn kledingkast is weer aardig gevuld voor een beetje. Het gekke is dat ik nu veel beter weet wat ik wil.

8 opmerkingen:

Willy Kooiman zei

Wow, weer goed geslaagd!
Kleding lukt ons niet erg bij de k ringloop (beide lang en manlief heeft wielrennersbenen dus beperkt in keuze voor merk).

Groetjes en een fijne dag,

Willy

debora zei

de zon mag van jou deze week komen met je zomers rokje en tshirt en die zal er volop zijn!geniet!ik ging zondag ook rommelen,(in de regen),er stonden vrienden van ons)ik schoorde een mooie gilet ,een witte sjaal(want ik ben een sjaalmadam,heb er nu al 4witte maar kan die niet laten liggen als ze nog "sneeuwwit"zijn en heel veel andere)en wat leuk speelgoed voor mn kleindochtertje.groetjes!!

Sandra zei

Mooie koopjes. Je hebt er echt een neus voor.
Ik vind tweedehands meestal wel ook wel wat moois voor mij. Voor de kinderen wel minder! Je vindt veel van Disney bijvoorbeeld, maar daar hou ik niet van.
Ik deed vandaag zes zakken vol met kledij naar de kringloop. Bijna allemaal prachtig gerief, maar het meeste gewoon te klein. Ik ben stiekem benieuwd wie het allemaal koopt :-), maar ik zal het misschien nooit weten.

Crafts 'n' Skills zei

Dat zijn nog eens leuke koopjes. Hier lopen de bedragen bij de kringloop zo op dat ik er bijna niet eens meer binnen kom. Zeven en een halve euro is her niets meer :o(

Lianne zei

TES Electrotechniek zit bij ons in de buurt.
Ik weet niet waar jij woont maar anders heeft de polo een hele reis gemaakt.

Groetjes,
Liannr

Jo en joh zei

Lianne, de trui komt van de veilingwinkel, daar staat allemaal spul van bedrijven die failliet zijn gegaan. Het komt overal vandaan niet alleen uit Friesland waar ik woon.

Lianne zei

Dan heeft de polo inderdaad een reis gemaakt.
Tes is niet failliet hoor. Het is een installatiebedrijf wat nog gewoon werkt. Ze werken veel voor ziekenhuizen etc.
Maar in het hoge noorden zullen ze het wel niet kennen.

Groetjes,
Lianne

Anita Willems zei

Ik verbaas me elke keer over wat jij in kringloopwinkels weet te scoren. Ik koop wel eens tweedehandskleding voor mezelf, maar tot nu toe is dat steeds een miskoop geweest.