Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 8 juni 2015

Kleding.

Is er genoeg te vinden. Goeie schoenen is altijd een poosje zoeken maar meestal lukt dat ook wel.
Bij de k.ringloop vond ik vorige week een geel t'shirt voor 1,50 nog helemaal nieuw, stond mooi onder mijn spijkerjasje wat ik jaren geleden eens heb gekocht en voor Joh nog een korte broek voor 1,50.



2 vestjes vond ik op de r.ommelmarkt á 1 euro.
 De blauwe is nog helemaal nieuw.





Voor Joh kocht ik op de gok een paar zomerse schoenen voor 2 euro, ik merkte dat hij er niet blij mee was. Ze waren nat geregend dus oogden ze ook niet echt mooi. Toch trok hij ze deze week eens aan en zei later ze vielen niet tegen. Hé gelukkig want ze stonden goed.


Voor mijzelf een paar nette e.cco's voor 2,50 bij de k.ringloop.



Zaterdag kocht ik nog een nieuw crèmekleurig hemd voor 50 eurocent op de r.ommelmarkt.


Voorlopig weer genoeg kleding in de kast.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Je moet sons echt even door het uiterlijk heen kijken, de meeste waterschade was of poets je wel weg. Ik vond een heel mooi T-shirt met lange mouwen voor 1.50 tussen allemaal 4 euro shirts in de kringloop en deze had ook nog eens lange mouwen. Van veel betere kwaliteit dan de rest, maar ja, door het wolgehalte zaten er allemaal kleine pilletjes op. Nu weet ik dat dat pillen vrij vaak ophoudt zodra alle losse vezeltjes gepild zijn en ik heb zo'n kleding scheerapparaat, dus gekocht. Gewassen, gedroogd, ontpild (10 min. werkje) en al weer drie keer gedragen, vrijwel geen nieuwe pilletjes. Ervaring is echt onbetaalbaar en nergens te koop, ik zag aan het merkje dat het geval nieuw in de 50 a 60 euro had gekost (even gegogeld). Wat knapt zo'n shirt op van een scheerbeurt, soms kun je schoenen alleen opknappen met kleurpasta voor schoenen, duurder dan schoensmeer, maar als de schoenen nieuw over de 50 euro kosten kan het wel uit als je ze beneden een tientje kon kopen, helaas, man en ik hebben probleemvoeten, die speciaal gemaakte schoenen vereisen, maar ik heb al heel wat tassen opgeknapt en heb dan voor 4 euro een heel jaar een fantastische tas voor in de auto van echt leer, daarna is het mooie er wel af, maar dan koop ik er weer een als ik iets leuks tegenkom in de kringloop. Ik kan ongeveer 15 jaar zo doorgaan en dan ben ik nog in het voordeel op de prijs van een splinternieuwe leren tas, wie doet me wat. MA

debora zei

weer goede "vondsten"gedaan!ook ik ging weer rommelmarktje afschuimen en vond er voor mn kleinkind een springpaard voor 1euro en een roze krijtbord voor 2euro,die mn dochter ondertussen al gepimpt heeft met stickertjes van "frozen",en nog wat kleine spulletjes

Jo en joh zei

M.A. dit zijn schoenen waar je in de winkel 80 tot 90 euro voor betaald. Er was nog niet veel op gelopen. Gemaakt in Duitsland. Eerder had ik eens zo'n model merkloos gekocht die waren waardeloos. De veters waren het wel waard die liggen er nog.

Nicole zei

leuke,mooie vondsten.
fijn dat het precies jou maat was`.
Geniet ervan:-)

Elizabeth zei

Altijd heel bemoedigend die blogjes van jou. Wat heb je weer goede dingen te pakken. Heel mooi allemaal. Ik moet nodig weer eens langs de kringloop.

Pippa's Hus zei

Ik vind de twee vestjes erg leuk! XX Esther

Vlierbloesem zei

Super vondsten! Ik vond Riekers ook al zulke lekkere schoenen!

Crafts 'n' Skills zei

Zeg je nu echt twee euro voor de schoenen? Jeetje.. je mag je bevoorrecht voelen met zulke lage prijzen!

Jo en joh zei

Ja echt 2 euro. Ik ben er blij mee.

ineke zei

verbazingwekkend wat jij altijd vind!!!
haha ik vind nooit iets.. loop liever naar de wibtra of zo en koop daar voor een tientje een nieuwe out fit , die hebben tegenwoordig mijn maat ook! ( 52)