Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 22 juni 2015

R.ommelmarkt.


Zaterdag voor een week was hier vlakbij r.ommelmarkt. Altijd een heel grote met op het eind een zak die je voor 3 euro vol mag doen met alles wat je maar vind en bruikbaar is.

De zak liepen we dit keer mis omdat er nogal wat misverstanden waren hoelang de markt zou duren. Voorheen was het altijd tot 12 uur en het laatste half uur kon je de zak kopen, nu was het tot 1 uur.

We stonden half 7 op want 8 uur begon het. Het was heerlijk weer dat troffen we.
Er stond genoeg maar niet veel van mijn gading. ik vond een pons voor kaarten te maken voor 50 eurocent



 voor 20 eurocent 32 zakjes thee.


Deze zaten in een kistje maar dat heb ik wel dus liet ik dat staan. Kwam goed uit want ik was bijna door de voorraad heen.


Later vond ik tussen de gereedschappen nog een pakje thee, lucht dicht verpakt uit SriLanka samen met 3 lampen voor 1 euro.


Joh kocht weer eens onze favoriete stoel samen met een strandstoeltje voor 1 euro 50. Hebben we weer 2 dezelfde strandstoeltjes. 2 jaar terug brak er 1 toen hij er wat ongemakkelijk in plofte.


Meestal is er in de buurt nog een r.ommelmarkt maar deze keer niet dus reden we even naar huis om tegen half 12 terug te gaan voor de zak.

Bij terugkomst keek ik snel even of er nog wat mooie dingen waren, ja die waren er nog,  zag ik dat ze de kinderkleding al aan het inpakken waren. Iemand had deze allemaal opgekocht. Toch even vragen of de zak ook nog komt, ja maar pas om 1 uur. ik had geen zin om daar voor nog 1,5 uur om te stappen dus kocht ik nog wat ik had gevonden en gingen we naar huis.

 Ik vond nog een nagelnieuw shirt, ik schrok van de prijs 50 eurocent zei de dame. Bij Zalando zag ik hem staan van 25,95 voor 18,16 in het zwart.



Verder vond ik 3 boeken voor 2,50 met lekkere recepten en g.lutenvrij. Kom je ook niet vaak tegen.


Zo was ik mijn 3 euro ook kwijt maar wel een heel fijn shirt rijker. Stond erg goed. De dames zeiden ook al, past erg goed bij uw broek.
Al met al een leuke morgen.

11 opmerkingen:

ver-greetmenietje zei

Jullie hebben echt een goed oog voor al die koopjes!
Goed geslaagd!

Sandra zei

Heel leuk shirt. Dat zou ik ook meenemen en dragen !

debora zei

weer leuke vondsten gedaan,hoor!!!!
ik ging ook rommelen en vond terug 2leuke sjaals(ik de sjaalmadam)een antiekroze en een heel zachtroze,nieuwe oililyportefeuille nieuwe vo 1euro,petsshoppopjes voor mn kleinkind en nog wat spullen..leuk,he!

Jo en joh zei

Debora, daar wordt je toch blij van.

Willy Kooiman zei

Wat goed geslaagd weer, super. Het is soms even zoeken maar als je dan wat vind dan ben je helemaal happy.

debora zei

wat fijn Johanna(is dit je naam toch???)dat je reageert,vind ik heel plezant!!

Crafts 'n' Skills zei

Wat een heerlijke rommelmarktvondsten! Vooral de glutenvrije boeken. Goed gescoord weer!

Jo en joh zei

Ja Debora dat is mijn naam. Ik zal wat vaker reageren als je dat leuk vindt. Daarnet nog even gegoogled naar wat voor popjes je had gekocht. Ik kendecze niet.

ineke zei

geweldige vondsten weer, jo!!!

debora zei

popjes,nauwja,het zijn eidelijk diertjes,heeel veel verschillende kleine diertjes met hoofdje die wiebelt,er zijn dan bijpassende huisjes enzovoort bij,vind ze heel leuk die kleine "prutskes"

My little ✂ cottage zei

leuk! je moet die dingen net tegenkomen...hier hebben we een paar winkeltjes maar is niet veel keuze...Fijne weekend JO ☀️