Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zondag 19 juli 2015

Haken, breien, borduren en naaien en...

De sjaal is al lang klaar en opgepakt.


Eigenlijk had ik niks meer te breien. Toen ik bij mijn vriendin was zei ik: voor de vakantie moet ik eigenlijk nog wel wat hebben te breien. Voor haar man mocht ik wel een paar sokken breien maat 43.


Die waren al lang voor de vakantie klaar dus zocht ik een patroon voor een trui want sokken zijn hier genoeg. Inmiddels een pand klaar.

I

Het is een patroon met ajour en kabel, heel eenvoudig te breien. Het garen is katoen.


Hier komt de kleur beter uit.

Joh wou graag een zak op de reklame trui. Ik vond er 1 op een ander reklame shirt. Peuterde de letters eraf alleen de sterretjes liet ik zitten.



We hebben ook een logé die ook regelmatig een teek op loopt helaas.


Je ziet wel met wie ze dikke maatjes is, alleen als het op eten aan komt dan houdt ze mij voordurend in de gaten, zo lief.


6 opmerkingen:

My little ✂ cottage zei

Leuk je haak werkjes Jo, ik haak al een tijdje niet meer, maar heb al op de lijst weer wol te gaan kopen om te haken, en zal ze ook als weggevertje op mijn blogje zetten, ik heb leuke ideeen ook om me blog iets vrolijker te maken, bedankt voor je reactie en dat je met ons deelt...groetjes soraya

ver-greetmenietje zei

Wat ben je toch creatief Johanna! ik wou dat ik dat ook was !
Leuk dat je een logé hebt...mooie foto's ook...
heel veel liefs en nog een fijne dag!

ineke zei

ik ben weg van je sjaal!
ben benieuwd naar je trui straks!!
die loge is zo dom nog niet!

Pippa's Hus zei

Altijd iets op de pennen, flink hoor!
Ik vind de sjaal ook erg mooi!
XX Esther

debora zei

ook ik "de sjaalmadam"vind je sjaal super!!
handjes vol met jullie logee denk ik ,want hier ook hondje en die vraagt ook aandacht,maar zo'n schatje.groetjes uit het zonnige belgie

Jo en joh zei

Super lief en heel gemakkelijk hondje. Kan gewoon los op het erf rond lopen. Maar het jongste is er af. Inmiddels 8 jaar.