Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zondag 30 augustus 2015

R.ommelmarkt en veilingwinkel.

De buit was niet erg groot vorige week maar vele kleintjes maken 1 grote niet waar.
Het bleef dus bij gebruiksvoorwerpen.
Het 1e wat ik kocht was een pakje theezakjes voor 20 eurocent.


Daarna vond ik een roestvrij stalen zeepbakje voor 50 eurocent. Ik had nu steeds het bakje van de wasbak achter op het aanrecht staan dus kan die weer terug.



Oplaadbare batterijen voor de afstandsbediening voor 20 eurocent.


Voor 2 euro kocht Joh een K.archer hogedrukreiniger voor de onderdelen. Vaak is de slang of het sproeigedeelte lek maar er zit nog een onderdeel in dat in de winkel 16 euro kost. Zo kan hij deze mooi hergebruiken. De sproeier is ook vaak verstopt en dan wil hij ook niet werken. Gooi maar weg, want dat was bij deze ook het geval.



Dan kocht hij voor 20 eurocent 2 haakjes voor de vogelhuisjes. Kan hij ze beter schoonmaken.


Bij de v.eilingwinkel, die helaas de deuren voorgoed heeft gesloten, kocht ik 5 polo's voor 1 euro per stuk. 4 zwarte en een effen blauwe.


Mooie nieuwe, helaas met reklame erop. 1 besloot ik te gebruiken om er zakken van te knippen om zo de opdruk te verbergen. Helemaal lukte dat niet maar zo is het toch een uniek shirt. De blauwe stond niks op.


 

Zo mag hij er thuis wel mee lopen. Overigens is dit ook een nieuwe. Wel geprobeerd de letters te verwijderen maar dat lukte niet. Ach wat maakt het uit. Schoon en heel is veel belangrijker voor mij.






5 opmerkingen:

Willy Kooiman zei

Goed gescoord weer en wat een briljant idee om zakjes erop te naaien.
Groetjes,
Willy

Sandra zei

20 cent voor thee. Dat zou ik zeker ook meenemen.

Groetjes

Sandra

Crafts 'n' Skills zei

Wat halen jullie toch steeds veel voor heerlijk weinig in huis!

ver-greetmenietje zei

Toch weer leuke koopjes Johanna! en inderdaad alle beetjes helpen!
heel veel liefs en fijne avond nog!

ineke zei

goed geslaagd!