Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zondag 9 augustus 2015

R.ommelmarkt.



Vorig jaar kocht ik deze handige koeltas met haken om aan de fiets te hangen op een r.ommelmarkt voor 1 euro.


Toen stopte ik hem nog in de fietstas maar nu ik losse fietstassen heb kan ik heel gemakkelijk even wisselen. Er zit een vakje aan voor de telefoon,


aan de andere kant 1 voor de sleutel


 aan de voorkant zaten 2 plastic bekertjes (die ik ruilde voor glazen) met 2 servetten, en achter de glaasjes zit ook nog een vakje voor pasjes of geld of...


 en er zit zelfs een blik/flesopener in.


 Bovenop een vak waar brood in past.


 Er zit een handige draagriem aan zodat hij mee de winkel in kan.


Hij was nooit gebruikt.

8 opmerkingen:

Anita Willems zei

Wat een coole fietstas! Nog mooier dan die van mij ;-)

ineke zei

geweldig!! ik weet zeker dat jij hem wel veel gaat gebruiken!!

RiaN zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jolanda zei

Wat een handige tas! Daar zul je vast veel plezier van hebben.

Pippa's Hus zei

Dat is nog eens een handige koeltas! Wat een geweldige vondst! XX Esther

Willy Kooiman zei

Wat een handige tas, makkelijk ook dat je hem om je schouders kunt hangen.

Vlierbloesem zei

Héél handig zeg, en dat voor zo weinig geld! Ik moet echt opzoek naar een koeltasje. Vaak na het seizoen vind ik er talloze nieuwe bij de kringloop

Villasappho Liesbeth zei

Wat een handig ding!