Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zondag 13 september 2015

K.ringloop en g.ratis.

Korte broeken kom je zelden tegen. Ja ik kom ze wel tegen maar veel te groot, te oud, niet mijn smaak.
Deze week eindelijk 2 gevonden. Een zandkleurige van mooie stevige keper waar de knoop bij de kontzak was uitgescheurd. Een klein stofje er achter en een nieuwe knoop erop en klaar is Kees.



 De persoon van wie hij is geweest was er zo uit gestapt, er zit n.l nog een papieren zakdoek in de zak.

Een mooie witte nam ik ook mee. Deze is iets langer, tot net boven de knie. Kleed mooi af zei Joh. (Kijk daar hou ik wel van als hij dat zegt). Alvast voor de volgende zomer.


Staat ook overal goed bij. Samen 3 euro. Voorlopig ben ik wel voorzien maar ik weet ook, mocht ik er weer 1 tegen komen dan koop ik hem weer.

Inmiddels ben ik trouwens weer 63 kilo. 

Bij de J.umbo lagen deze. Eerder kreeg je ze bij een drankje gratis. Deze waren kennelijk over gebleven. Je mocht ze zo meenemen.


Helaas niet mijn maat, toch nam ik een paar mee maat 38. Ik heb 39. Ook lagen er van 42. Joh zei dan neem ik die toch. Mochten die van 38 niet passen neem je die van 42. Ze kunnen allebei wel. Hij draagt ze niet. Ik kan weer een hele poos vooruit.
Je kan bijna voor een dubbeltje de wereld rond.

Onze zoon is momenteel voor zijn werk in Z.uid A.frika. Mailde net dat ze vandaag naar  de walvissen gingen kijken. Een beetje ontspanning moet er bij.
Morgen komt hij weer thuis. 

4 opmerkingen:

Crafts 'n' Skills zei

Sjongejongejonge.. wat fiks je dat toch steeds weer. Goed hoor!

Anoniem zei

Mooi dat je weer broeken (kort) en slippers hebt, een beetje voorraad kan geen kwaad. Ik kom wel korte broeken tegen, bij mooi weer zelfs heel veel, helaas zit er dan altijd een mens in, wordt een beetje genant, iemand uit de broek jagen. Ik heb een broek die te kort voor lang is, er zitten drie koordplooitjes in elke pijp onder de knie, dus die ga ik nu op bermudalengte afknippen en zomen, je moet toch wat en als lange broek liep ik op overstromingslengte oftewel hoog water. Dan is ie maar klaar voor als het weer warm wordt. Vanmiddag gauw even naar een kringloop geweest (2) ik wou een ladenkastje kopen, stevig maar goedkoop en hij mocht schrammen en krassen hebben, want hij moest onder een tafel staan in een baarhuisje van een begfraafplaats die wij opknappen (Historiche vereniging). Dan staan er blikken verf, schoonmaakmiddel, kurken, lapjes stof, koffiebekers en. her en der in dat gebouwtje en dat stoort mij dan (en ik ben geen Pietje Precies, kun je nagaan). Afijn, voor 4,50 werd ik eigenaar van een breed 2-ladenkastje van degelijk grenen, ideale maat en alles (op de blikken verf na en de verbanddoos) paste er in, de verf en de doos er op en als een geheel onder de tafel geschoven, het knapte er enorm van op, weg was de chaos. Daar kan ik dan ook gelukkig van worden, al is het niet eens voor mezelf. Verder weer een fietskorfje van metaal, klein model, de oude begint te roesten en mijn wasknijpers passen er zo heerlijk in en de regen loopt er zo lekker weer uit, ideaal en 2 ligstoelkussens, creme, weer voor op de houten lange tuinbank, samen 5 euro en echt, dar kan de b lo kkert niet tegen op. MA

ineke zei

fijn die broeken...slippers zijn ook nooit teveel..draag je lekker overal.

sillie zei

Oh je zoon in Afrika...superspannend!