Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 28 september 2015

Nogmaals r.ommelmarkt..

Momenteel komt er niet veel nieuws binnen maar er zijn nog wel een paar dingen die nog niet hier geplaatst zijn zoals dit lanpenkapje voor 50 eurocent.


Toen we de kamer hadden geverfd stond het oude kapje niet meer bij de kleur van de verf dus moest ik op zoek naar iets anders. De vorm past ook beter bij de andere schemerlamp.

Verder vond ik nog een mooie b.h voor 50 eurocent. Het is wel een voedings b.h maar die heeft ook weer z'n voordelen n.l mooie brede stevige schouderbandjes en een bredere maagband.


Joh moest van de oogarts op zoek naar een zonnebril met U.V filter. Hij kocht een nieuwe maar ik kon merken dat hij er niet zo tevreden mee was.
Vond ik een week later een nieuw tasje met zonnebril en 3 paar verwisselbare glazen (grijze, oranje en heel donkere glazen) met U.V filter voor 1 euro. Die heeft hij veel liever op. Had hij die andere maar nooit gezien. Ligt nu in de auto voor reserve en die was van een andere prijs. Kan je maar zien dat iets duurder niet altijd beter is.





4 opmerkingen:

Nicole zei

leuk om mee te genieten van de schatten die jullie vinden :-))

Vlierbloesem zei

Fijne vondsten dan hé. Duur hoeft niet altijd beter te zijn

ineke zei

geweldig weer!!!
hebben die verwisselbare glazen nog apart nut?.. ik bedoel, ik zie nu een reklame op tv, dat geel/oranje glazen beter zouden zijn voor de nacht in verband met tegenliggers...

Jo en joh zei

Ineke, het is maar wat je prettig vindt aan de ogen. Met de donkerste mag je niet in de auto rijden. Voor het auto rijden in het donker hebben we een andere bril met gele glazen, erg handig dan zie je die stralen van de lampen niet zo.