Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zondag 11 oktober 2015

R.ommelmarkt, gebreid, klus geklaard en mijn mond viel open..



Een tijdje terug kocht ik op goed geluk een paar schoenen voor Joh waar hij eerst niet zo blij mee was. Hij draagt ze gelukkig  met veel plezier. Maar ik dacht wel dat doe ik niet weer laat hem zelf maar zoeken.
Op de laatste r.ommelmarkt zag ik toch weer een paar prachtige schoenen staan maar Joh was nergens te bekennen. Staan laten en maar hopen dat ze er nog staan als hij bij de schoenen komt. Ik ging nog wel af en toe kijken of ze er nog stonden en of ik Joh zag. Nee dus.


Later toen we in de auto zaten zei Joh ik heb ook een paar mooie schoenen gekocht voor 1 euro. Hé gelukkig dacht ik. Er was weinig op gelopen en met zijn eigen voetbed erin prima schoenen voor het wandelen.


Op verzoek gebreid een keukendoek.


Al een paar jaar geleden ontdekte Joh bij het schoonmaken van de sloot naast ons huis dat de vorige bewoner er een kachel had gedumpt. Hij liet het voor wat het was. Maar je komt het steeds weer tegen, eigenlijk zag hij er wat tegenop omdat hij dacht dat het een grote was en omdat het nogal schuin afloopt. Deze zomer moest het er dan toch maar eens van komen. Achteraf viel het mee.




En waar viel mijn mond deze week van open? Hiervan!
Jullie hebben het vast ook gezien als je het nieuws hebt gevolgd. Wie het weet mag het zeggen. Het hoofd van de nieuwslezer maar even afgedekt. Wel even op de foto klikken om het beeld te vergroten.



13 opmerkingen:

Anoniem zei

het was mij ook al opgevallen....

Katrien zei

Lowe schoenen voor 1 euro is inderdaad een gelukje.
Grappig dat Joh ze zelf gekocht had.
Dat van die nieuwslezeres snap ik niet.

Crafts 'n' Skills zei

Nee.. ook ik mis hem. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik geen nieuws volg?

my little ✂ cottage zei

Ik vind altijd leuk om bij jou te lezen, je weet altijd leuke dingen te kopen, en ja voor 1 euro kan je die sportschoenen wel hebben, ik ben weer terug op blogland, tenminste als de gezondheid het toelaat, groetjes Jo

Anoniem zei

Hoi Jehanna, had jij eerder ook een blog onder een andere naam? Er was een blogster die altijd van die geweldige rommelmarktvondsten had, die zie ik hier ook. Anders zijn jullie vast familie ;-)
Dat van de nieuwslezeres snap ik ook niet.

Anoniem zei

O wacht even, de figuurnaad van de bloes. Veel afgevallen?

Anoniem zei

Heb ook geen idee wat je bedoelt met
de nieuwslezers.
Iets met haar blouse of de achtergrond???
Help me uit dit raadsel!
Gr.Elise

Anoniem zei

Ik zag het inderdaad ook, van die figuurnaad. Wat heb je dat leuk opgelost met de bos bloemen voor haar hoofd… ;)

Hartelijke groet,
D.

Jo en joh zei

Als je goed naar die nieuwslezeres haar blouse kijkt zie je dat de coupenaad niet op de hoogte van de buste valt maar wel 5 cm lager. Erg slordig. Dat valt me wel vaker op ook bij andere nieuwslezeressen. Of ze dragen een heel foute b.h waar alles boven uit puilt. Ik dacht dat ze gekleed werden maar heb soms mijn twijfels erbij.

Anoniem: ik had inderdaad eerst een andere blog die veel beter liep als deze. Toen postte ik elke dag en nu maar 1 keer per week.



Pippa's Hus zei

Huh dat is gek. Weet je al waarom dat was? XX Esther

Jo en joh zei

Pippa: bedoel je dat die andere blog beter liep? Waarom dat was.

ineke zei

mooie schoenen voor een euro!!!
ach.. ik kijk nooit zo nauw naar andermans kleding, daar ikzelf ook in gwicht jojo en ik niet altijd geld heb passende kleding te kopen..
blogs lopen allemaal minder...de bloghype is over.. facebook is nu helemaaal in..en instagram

Marianne zei

Mooi koopje weer!
Ik zag het het wel meteen wat eraan de hand was. Niet eens zo zeer de coupenaden zelf, maar zag het einde ervan met die deuken die niet kloppen. Wel vreemd ja en dat voor een nieuwslezer!
Ik las je vorige blog ook altijd super graag en nu nog steeds! Heerlijk al die leuke koopjes en tips!